خانما چ‌شیشه شیری بگیرم بدمک پسرم باز سینه منو بگیره

۶ پاسخ

اونت بگیرید.ضد چکه اس و بچه باید تلاش کن تا ازش شیر بیاد مثل سینه مادر.

من بی بی لند پمپی گرفتم

با شیشه نده با کاپ یا سرنگ بده

هیچی ب درد نمیخوره اگه بخواد بگیره میگیره
فقط زیاد تلاش کن وقتی گشنشه و ارومه سینتو بزار دهنش زیاد تلاش کن
دختر من همش شیشه میدادمش
ولی تلاش هم میکردم سینمو بگیره
تا 15 روزگی بهتر شد مثلا سینمو یه ربع ساعت نیم ساعت میگرفت بعدش دیگه میفتاد به گریه تا شیشه بهش ندم هم اروم نمیشه
الانم همینجوریه واقعا خسته ام کرده

اومد پسرت به سلامتی خونه؟بی بی لند و چیکو خوبن

من دکتر براونز میدم
اونت هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی