اونت بگیرید.ضد چکه اس و بچه باید تلاش کن تا ازش شیر بیاد مثل سینه مادر.
من بی بی لند پمپی گرفتم
با شیشه نده با کاپ یا سرنگ بده
هیچی ب درد نمیخوره اگه بخواد بگیره میگیره
فقط زیاد تلاش کن وقتی گشنشه و ارومه سینتو بزار دهنش زیاد تلاش کن
دختر من همش شیشه میدادمش
ولی تلاش هم میکردم سینمو بگیره
تا 15 روزگی بهتر شد مثلا سینمو یه ربع ساعت نیم ساعت میگرفت بعدش دیگه میفتاد به گریه تا شیشه بهش ندم هم اروم نمیشه
الانم همینجوریه واقعا خسته ام کرده
اومد پسرت به سلامتی خونه؟بی بی لند و چیکو خوبن
من دکتر براونز میدم
اونت هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.