دخترابچهاتونوواسه واکسن چهارماهگی بردین چندکیلوبودن؟

۱۴ پاسخ

6300که گفت یکم کمه

منم ۶۴۰۰

۶۶۰۰بود

۷۷۰۰ بود

بچه شما جقدر بود قد و وزنش

من شنبه میخام ببرم

۶۹۰۰کیلوگرم

۷۵۰۰ بود

۶۴۰۰.

سلام من فردا میبرم امپول ۴ماهگی

۷۶۵۰ بود

پسر تو چقدر بود

۶۳۰۰

۶۲۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان محمدمعین مامان محمدمعین ۱۰ ماهگی
مامان نی نی😍 مامان نی نی😍 ۱۷ ماهگی
مامان ستین 🫀من مامان ستین 🫀من ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی
مامان شازده کوچولو🌷 مامان شازده کوچولو🌷 ۱ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی
مامان هلنا مامان هلنا ۱۷ ماهگی