خانما کیسه اب رو چطور تو بیمارستان پاره میکنن؟؟

۷ پاسخ

با دست😑

ن بابا اصلا نمیفهمی انقد باریکه

طوری پاره میکنن که هیچ دردی و هیچی حس نمیکنی نترس

ی وسیله باریک نوک تیز خودشون میفرستن داخل پاره میکنن

با دست ی چیزی هم هست مثل قلاب میمونه میکنن داخل رحمت پاره میکنن کیسه ابو

بایه‌ سوزن‌ بلند‌

با یه چیز پلاستیکی هست میبرن داخل و کیسه اب پاره میشه هیچ دردی هم نداره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد