با دست😑
ن بابا اصلا نمیفهمی انقد باریکه
طوری پاره میکنن که هیچ دردی و هیچی حس نمیکنی نترس
ی وسیله باریک نوک تیز خودشون میفرستن داخل پاره میکنن
با دست ی چیزی هم هست مثل قلاب میمونه میکنن داخل رحمت پاره میکنن کیسه ابو
بایه سوزن بلند
با یه چیز پلاستیکی هست میبرن داخل و کیسه اب پاره میشه هیچ دردی هم نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.