عزیزم خب طبیعیه دیگه چرا انقد استرس داری
دکتر به من گفت تا زمانی که خونریزی نداشتی و درد شدید نگرفتت همچی طبیعیه
عزیزم شما تو عقدین؟
یکمی جیگر و قلوه بگیر درست کن بخور واسه خون سازی نینی کوچولوت انار بخور پرتقال بخور
ماهی بخور
عادیه خوشگلم منم دارم
^ دلیلش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.