۵ پاسخ

عزیزم خب طبیعیه دیگه چرا انقد استرس داری
دکتر به من گفت تا زمانی که خونریزی نداشتی و درد شدید نگرفتت همچی طبیعیه

عزیزم شما تو عقدین؟

یکمی جیگر و قلوه بگیر درست کن بخور واسه خون سازی نینی کوچولوت انار بخور پرتقال بخور
ماهی بخور

عادیه خوشگلم منم دارم

^ دلیلش

سوال های مرتبط