۴ پاسخ

بچه ی من زیر 3کیلوعه شیر خشت و اینا دادم گفت چون زیر3 هست چیزی نده اسهال بد شد
همون دستگاهه فعلا

بچه من ۵ روزگی زردیش ۱۵ بود دستگاه اوردم خونه سه شب با قطره شیرخشت بیلی استاپ بهش دادم بعد سه روز زردیش شد ۸
خودمم شیرخشت و ترنجبین و خاکشیر و لیمو و انار میخوردم و شیر خودمم بهش میدادم و روزی یه قطره آب انارم به بچم میدادم

شیرخشک بده تند تند بخوره ادرار و مدفوع داشته باشه
یک ساعت یک بار بده بخوره
من شیرخودمو ندادم دو روز
شیر خشت و ترنجبین هم میدادم هر هشت ساعت

قطره دادم و ترنجبین

سوال های مرتبط

مامان جوجه مون مامان جوجه مون ۷ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان آقاآروین🤍👶🏻 مامان آقاآروین🤍👶🏻 ۱۵ ماهگی