بچه ی من زیر 3کیلوعه شیر خشت و اینا دادم گفت چون زیر3 هست چیزی نده اسهال بد شد
همون دستگاهه فعلا
بچه من ۵ روزگی زردیش ۱۵ بود دستگاه اوردم خونه سه شب با قطره شیرخشت بیلی استاپ بهش دادم بعد سه روز زردیش شد ۸
خودمم شیرخشت و ترنجبین و خاکشیر و لیمو و انار میخوردم و شیر خودمم بهش میدادم و روزی یه قطره آب انارم به بچم میدادم
شیرخشک بده تند تند بخوره ادرار و مدفوع داشته باشه
یک ساعت یک بار بده بخوره
من شیرخودمو ندادم دو روز
شیر خشت و ترنجبین هم میدادم هر هشت ساعت
قطره دادم و ترنجبین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.