شیر خودم
امیدوارم شیر داشته باشم سر پسرم نداشتم شیر خیلی خیلی کم بود🫠شاید ۳۰سیسی هم نبود بعد یکی دو ماه
انشالله شیرخودم
دوس داشتم تا شیش ماه هم شیر خودمو بدم هم کمکی شیر خشک بدم
بعد شیش ماه ماه خودمو قطع کنم
ولی مثل اینکه تا ته باید شیر خودمو بدم بسکه گرونیه😂😂از پس پوشک بر بیایم خیلیه
اگر شیر داشته باشم شیر خودم
من زایمان قبلیم با اینکه طبیعی بودم ی هفته اصلا شیر نداشتم
امیدوارم بتونم شیر خودمو بدم
دخترم شیر خشکی بود انقدر سختتتتت بود و هست
شیر خودم
شیرخودم انشاالله
من اگر شیر داشته باشم شیر خودم اگه نداشته باشم شیرخشک ولی چون سزارینی هستم روزای اول شیر خشک میدم
صد درصد صد شیر خودم
من اگه خدا بخواد خودم🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.