بله😁😁 ولی با بچه دعوا نمیکنم
نه نیستم اینطور
دختره منم فقط میکس میخوره نمیدونم چی کنم
دوساعت طول کشید تا ۴تا قاشق مربا خوری عدسی دادم بهش
نمیدونی چقدر خسته شدم 😭
پسر منم چهار روزه به غذا لب نزده سرما خورده فقط شیر خودمو میخوره
انقدم ضعیف شده نمیدونم چ خاکی تو سرم کنم
دقیییقا
من حرص میخورم درونی نمیزارم متوجه شع پلکم میپره 🥲 ناخودآگاه
اشتباه میکنی
آروم باش
حق داری منم عصبی میشم ولی خودمو کنترل میکنم و نهایت جمع میکنم میزارم کنار
هیچ اتفاقی نمیفته
ولی ب زور نمیدم بهش
سعی میکنم چند بار نخوره جمع میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.