بچه ها آبگوشت چجوری بار میزارید

۳ پاسخ

گوشت همراه با قلمه و دنبه و پیاز پوست گرفته بصورت درسته(ولی ته پیاز رو نگیر که حین پخت وا می‌ره) و یدونه سیب زمینی و نخود و لوبیا سفید یه پیاله و زردچوبه و رب همه رو با هم میریزم داخل زودپز و می‌زارم ۱ ساعت بپزه و درش رو باز میکنم و دنبه و پیاز رو درمیارم و خوب میکوبیم و له میکنم دوباره برمیگردونم داخل زودپز و لیمو عمانی هم دو یا سه و نمک و فلفل به اندازه کافی میریزم و میزارم یه کم جوش بزنه و لیمو پخته بشه و بعدش آماده خوردن میشه
نخود و لوبیا و با گوشت و سیب زمینی به هم به میکنم و میشه یه کوبیده خوشمزه

پیاز ریز خورد میکنم یه کوچولو تفت میدم تا سبک بشه گوشتو حتما تو پیاز تفت میدم ک بو نده بعد نمک وزردچوبه فلفل سیاه میزنم بعد رب میزنم ربم با گوشت سرخ میکنم تا رنگش باز بشه بعد نخود از شب قبل خیس شده اضافه میکنم آب جوش میریزم درشو میبندم
ده دقیقه آخر سیب زمینی درسته اضافه میکنم

آبگوشت گوسفندی اول نخودلوبیا سفید خیس بزن چند ساعت بعد بریز تو قابلمه یا آرام پز دنبه بریز وقتی پخت دنبه با یه دانه پیاز زردچوبه فلفل سیاه بکوبش بریز بعد یه دانه سیب زمینی بنداز تمام نوش جانتون

سوال های مرتبط