۳ پاسخ

البته من روز پنج شنبه شوهرم خونس جمعه هرهفته خونه مادرشوهرم مادرشوهرم ناهار هستیم معمولا من‌ساعت ۱نیم ۲ناهار میخورم اما بقیه روزا که خونه تنهام ساعت ۴ناهار میخورم

حداقل فاصله بینش میگن دوساعت باشه

فست من اینطوری ۸شب شام میخوری بد مجاز تا ۱۲ فقط آب چایی قهوه بدون قند شکر بخوری
بد ۱۲ صبحانه میخوری بد ساعت ۲بدظهر میان وعده و ساعت ۴بدظهر ناهار و ساعت ۶بدظهر میان وعده و ساعت ۸دوباره شام وتمام

سوال های مرتبط

مامان نازنین زینب مامان نازنین زینب ۵ سالگی
مامان سبحان و نویان مامان سبحان و نویان ۱ سالگی
مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۵ سالگی