خانم ها ویار من لیموترش با نمک😍 بنظرتون بچم چیه؟؟؟ه

۱۳ پاسخ

من همین لیمو ترش با نمک می‌خوردم بچم دختره ولی ربطی به ویار ندارع

فکر نکنم ربطی داشته باشه من عاشق ترشیجاتم فقط میمیرم برای چیزای شور و ترش اصلا از شیرینیجات خوشم نمیاد حتی یه مدت شیرینیجات می‌خوردم حالم بد میشد الان یکم بهتر شدم
نینیم دختره 🤩

اصلا ربطی نداره

ربطی نداره

ربطی نداره من هم شیرین میخوردم هم شور

اصلا ربطی نداره سر بچه اولم شیرینی میخوردم پسر بود
سر دومی ترشی میخوردم دختر بود

ولی در خیلیها دیدم میگن ترشی پسر و شیرینی دختر

به خاطر همین میگم ربطی نداره

منم لیمو ترش، خشک، اب لیمو پسر بود

من سر پسرم عاشق لیموبا نمک و آبغوره بودم

پسره منم اینجوری بودم

دختر که باشه ترشی دوست داری
از گوشت بدت میاد

من براپسرم خیلی ترشی خور دم باردار بودم

من خیلی اوایل لیمو ترش و نمک میخوردم،کلا ترشی و شوری. بچم پسره
نمیدونم حالا ربطی داره یا نه

پسر اینطوریه ویارش ترش
دختر چیزای شیرین

سوال های مرتبط

مامان دخمل کوچولوم مامان دخمل کوچولوم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۲ ماهگی
مامان دختری🩷🍒 مامان دختری🩷🍒 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان داریوش مامان داریوش ۱ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
بابای دلوین-رادوین بابای دلوین-رادوین هفته هفدهم بارداری