بنظرتون ویار پسر چیه

۱۰ پاسخ

من سر پسرم اوایل ترشی میخوردم ماه آخر عاشق بستنی شدم 😂

ب نظرم فقط شوری و شیرینی
شوری پسرع
شیرینی دختره
چون اکثرا مادرایی ک چی پسر دارن چ دختر ترشی رو میخوردن مخصوصا ماه های اول ترشی رو مادرا کلا اول بارداری برا دهنشون تلخه دوست دارن و تهوع رو کم میکنه
البته بازم احتماله

من که شور و ترس و غذای آشی بود ویارم

ویار قطعی ای برای پسر یا دختر وجود نداره
من هر کی رو توی فامیل و آشنا دیدم سر دختر ترشی بوده و سر پسر شیرینی
درصورتی ک اینجا میگن ترشی واسه پسره.
بستگی ب بدن داره ک تمایل ب چی داشته باشه.

ربطی به ویار نداره گلم

معمولا میگن ترشی...ولی من خیلیا رو دیدم ویار شیرینی هم داشتن... از مامانت بپرس ببین اون چه ویاری داشته معمولا دخترا به مادرشون میبرن

من که حالت تهوع داشتم اونم بعد از ظهر نه صبح اوایل غذاهای سبک دلم فقط میخواست چیز های شور و ترش ولی من دو قلو دارم سلفری بهم گفت یکی از بچه ها حتما پسره اون یکی مشخص نیست احتمال دختر داد

پسرویارترش وشور داره بیشتر

هیچی خخخ

لایکم کن منم ببینم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان الناز مامان الناز هفته نوزدهم بارداری
مامان شقایق مامان شقایق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سام مامان سام هفته بیست‌وپنجم بارداری
عالیس عالیس قصد بارداری
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته یازدهم بارداری