مامانا بنظرتون ویار پسر راحتره یا دختر؟؟؟

۱۳ پاسخ

من هر دوتا تجربه کردم و هیچ فرقی نداشت پسر که سقط شد
الآنم حاملم و از رو ویار نمیتونم حدس بزنم چون هیچ فرقی نداره
بنظرم به بدن مادر بستگی داره هر چقدرم تپل و خوب باشی بازم ممکنه یچیزایی تو بدن باشه که باعث همچین حالتی میشه
من خیلی حالم بده 😔😔

سر دخترم دل و رودمو عوق میزدم ..به نظرم هرکس با هر بدنی یه جوره

پسر سبکی اصلا متوجه نیستی بارداری

ربطی به دختر و پسر نداره بستگی به بدن مادر داره

ربطی نداره من و دوستم با یه ماه فاصله باردار شدیم هردوتامون هم در حد مرگ ویار داشتیم. مال من دختر شد مال اون پسر

بستگی ب بدن هرکی داره

میگن پسر خوبه من سر دخترم حالم خیلی بد ولی این یکی هیچ تهوع یا چیز دیگ ای ندارم فقط گوشت اینا نمیتونم بخورم

بنظرم پسر چون من سر دخترم خیلی بد ویار بودم 😭

بستگی داره عزیزم برای هر کسی متفاوته

انقدر خانمها با هم متفاوتن نمیشه قطعی بگی

بنظر من ربطی ندارن ممکنه دختر سختتر باشه یا پسر سختتر باشه بستگی به بارداری و بدن اون فرد داره

پسر بهتره دختر کلا بهم میریزی

دختر راحت تره.پسر خیلی سنگین و سخته

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هشتم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی
مامان سهند مامان سهند هفته سی‌ام بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته دهم بارداری
عالیس عالیس قصد بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وپنجم بارداری