ربطی نداره ولی میگن بجا حالت تهوع کمر درد میگیری
همش الکیه . خیلیا ک دختر داشتن نشونه هایی ک میگن برا پسره رو داشتن
و بر عکس
من تهوعم کمتر بود بی حالم خسته بودم همش هم درد دارم حرکاتش رو هم هنوز حس نمیکنم جفتم قدامیه ترش و شیرین هم برام فرق نداره هر دوش رو هنوز دوست دارم فقط خیلی لبنیات و پفک و اینا دوست دارم
ربطی به ویار نداره من تمام حالتای دخترو داشتم امروز انومالی فهمیدم پسره..زیاد به ویار دل نبند
میگن ربطی نداره ولی من ویارم ترش بود واز چیزای شیرین بدم میومد تا الان حتی هم حالت تهوع دارم وبالا میارم بچمم سمت راست بود نی نی ام پسره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.