نشانه های جنین پسر چیه؟
منظثرم ویار یا حالتش؟

۵ پاسخ

ربطی نداره ولی میگن بجا حالت تهوع کمر درد میگیری

همش الکیه . خیلیا ک دختر داشتن نشونه هایی ک میگن برا پسره رو داشتن
و بر عکس

من تهوعم کمتر بود بی حالم خسته بودم همش هم درد دارم حرکاتش رو هم هنوز حس نمیکنم جفتم قدامیه ترش و شیرین هم برام فرق نداره هر دوش رو هنوز دوست دارم فقط خیلی لبنیات و پفک و اینا دوست دارم

ربطی به ویار نداره من تمام حالتای دخترو داشتم امروز انومالی فهمیدم پسره..زیاد به ویار دل نبند

میگن ربطی نداره ولی من ویارم ترش بود واز چیزای شیرین بدم میومد تا الان حتی هم حالت تهوع دارم وبالا میارم بچمم سمت راست بود نی نی ام پسره

سوال های مرتبط

مامان ستاره مامان ستاره روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۲ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سام مامان سام هفته بیست‌وپنجم بارداری