ویار پسر دار شدن چه نشانه های داره خانما ؟؟؟

۹ پاسخ

ویار ترشی بدون حالت تهوع سردرد خوشکلتر میشی

دوستم سر پسرش تا ۲۰ هفته فقط حالت تهوع شدید و استفراغ، لاغر شد و خیلی بیجون بود ، خواهرشوهرمم سر پسرش معده تند تند ترش میکرد با حالت تهوع

خانما خیلی ببخشید این سوال رو میپرسم مالش دادن بدن میتونه به بچه صدمه وارد کنه

من ویار شیرینی پوست شفاف و صاف و سفید ویارامم نسبتا کم حالت تهوع هام بعد از ظهرا بودش خستگی هم نداشت بدنم تنبلم نشدم پسر دارم🙏🏻

من فقط دوغ و خیارشور دلم میخواست

الان نزدیکی ت ماه چهار زیاد خطر ندارع نسبت به ماه های پیش

من ویار داشتم به بو ولی در کل شاید دو سه بار استفراغ کردم
شدیدا ترشی و شوری میخورم
پوستم خیلی خشک شده شکم که ندارم بیشتر تو پهلومه همه میگفتن پسره ان تی هم گفت پسره اما انومالی نرفتم هنوز

والا من هرچی علایم دختر بود داشتم ولی پسره😅هرروز بالا میارم حالت تهوع زیاد بدنم سرده اصلا ویار هیچی ندارم،از قیافه هم افتادم

ترشی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ویهان جوجه مامان ویهان جوجه هفته شانزدهم بارداری
بابای محمد بابای محمد هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجومهدی🫀 مامان جوجومهدی🫀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته یازدهم بارداری
مامان دلارا. مامان دلارا. ۱ ماهگی