ویار داشتن نشانه بارداری سالم و در حال تشکیله؟

۷ پاسخ

نه ربطی نداره

منم حالت تهوع ندارم

ربطی ندارع عزیزم

من اصلا ویار نداشتم

نه اصلا ربطی ب ویار نداره

ربطی نداره گلم
ولی من شنیدم دکترا میگن کسایی که ویار و تهوع بارداری دارن درصد سالم بودن بارداریشون بیشتره

اره من ویار شدید داشتم😭

سوال های مرتبط

مامان ستاره مامان ستاره روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری