۱۰ پاسخ

من

دختر من فقط با بازی میخوره از اینور خونه میره اونور منم پشت سرش میزارم دهنش

من این کارو نمیکنم ولی خواهرشوهرم به پسرش همینجوری غذا میداد الانم که نزدیک چهار سالشه همچنان باید گوشی جلوش باشه تا غذا بخوره

پسر من قبلنا گوشی بیشتر براش جذاب بود الان میره دور میزنه میاد ی لقمه میخوره باز میره باز میاد 🥲🥲ولی سعی میکنم خودم دنبالش ندوم

منم میدادم البته زیاد میدادم الان به اسمش واکنش نداره

من منننن

من از اول اینجوری دادم وگرنه هیچی نمیخوره

الان چرا اینقدر مستاصل شدی عزیزم چیز خاصی نیست تلویزیونه جزام که نیست. ماهم ۲۴ ساعتی تلویزیون روشن گاهی نگاه میکنه غذا هم میخوره گاهی محل نمیزاره.

منم همینجور ولی دیگه براش عادی شده نمیشینه بلند میشه میره

من دو روزه گوشیو وصل میکنم به تلویزیون کارتون می‌زارم غذا میدم وگرنه هیچیییییییی نمیخوره مجبورم مجبور🥲

سوال های مرتبط