نوک سینم زخمه چ کنم خوب شه خیلی درد داره

۵ پاسخ

منم زخم بود پماد شقاقم تاثیر نداشت شیردهیم اشتباه بود رفتم همون بیمارستانی که زایمان کردم ماما اومد شیردهی درست یادم داد الان خوب شده زخمام

برو داروخانه ی پمادی هس

پماد ویتامین آ چشمی از داروخونه بگیر خیلی خوبه من موقع شیر دادن از درد گریه میکردم دو سه بار زدم خوب شد
از شیر خودت هم بریز روش زودتر خوب میشه

میگن خود شیر مادر هم موثره بهش بزنین

پماد شقاق سینه بزن

سوال های مرتبط

مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی