اگی قرص میخوره باید ادامه بده زیاد بالام نیس خوبه
من تیروئید دارم خیلی خطرناک برای بچه برای من اول بود ۵،۸۸ الان شده ۵،۱۱
زیر ۳ نرماله دیگ
خوبه عددش
خوبه باید زیر ۲ باشه کمی بالاس
تقریبا خوبه
خوبه ، چیزی نیست
بله تیروییدت خوبه ولی اکه قرص میخوری همونو باید ادامه بدی که بیاد تقریبا زیر ۲
اگ سه ماهه دوم بارداری باشه تا عدد ۳ نرماله واسه تیروئید
فک نمیکنم داشته باشه
زیر۳اوکیه
هفته چندمهءگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.