بعضی خانومها توی بارداری تیروئید میگیرن
مثل دیابت بارداری
جای نگرانی نیست اکثرا بعد از بدنیا اومدن بچه درست میشه
منم تیروئیدم کم کار شده تیروئید بارداریه چیز خاصی نیس بعد بارداری هم خوب میشی فقط قرصاتو حتما بخور بخاطر اضافه وزن زیاد ی دفعه ایه
منم قرص تیرویید از اول میخوردم بعد هفته 20دکتر آزمایش نوشت دید برطرف شده تروییدم دیگه قرص نخوردم
من از روز اول. مصرف میکنم قبلش منم نداشتم
منم تیروئید نداشتم قبل بارداری
دککتر به هفته است دارو داده میخورم
جای نگرانی نداره
من از اول بارداریم دارم میخورم
با قرص کنترل میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.