قندت عالیه
عفونت نداری
تیروئیدت خیلی کم کاره با پزشک غددمشورت کردی؟ قندت خوبه و اینکه کم خونی داری
تیروئیدت کم کاره،قرص مصرف میکنی؟
گلبول قرمز و هموگلوبین و پلاکت پایینه.کم خونی داری؟قرص آهن نمیخوری؟
کم خون هستی گلبولهای قرمز پایینه منم همین طورم دکتر نوروبین خوراکی داد ویتامین ب ۱۲ هم باید آزمایش بدی به احتمال زیاد کمه مال من گم بود دکتر روزانه یک عدد ویتامین ب ۱۲ برام نوشت با نوروبین خوراکی اومد بالا تیروئید هم بالا هست قندت هم خوبه
قندت عالیه عزیزم خداروشکر بقیش بلد نیستم
من هنوز نگرفتم
قرص آهن میخوری ؟
دومییی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.