دخترا جواب ازمایش .قند .تروئید . کم‌خونی.عفونت .میشه نگا کنید

تصویر
۹ پاسخ

قندت عالیه

عفونت نداری

تیروئیدت خیلی کم کاره با پزشک غددمشورت کردی؟ قندت خوبه و اینکه کم خونی داری

تیروئیدت کم کاره،قرص مصرف میکنی؟
گلبول قرمز و هموگلوبین و پلاکت پایینه.کم خونی داری؟قرص آهن نمیخوری؟

کم خون هستی گلبولهای قرمز پایینه منم همین طورم دکتر نوروبین خوراکی داد ویتامین ب ۱۲ هم باید آزمایش بدی به احتمال زیاد کمه مال من گم بود دکتر روزانه یک عدد ویتامین ب ۱۲ برام نوشت با نوروبین خوراکی اومد بالا تیروئید هم بالا هست قندت هم خوبه

قندت عالیه عزیزم خداروشکر بقیش بلد نیستم

من هنوز نگرفتم

قرص آهن میخوری ؟

دومییی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان حسنا گلی💕🥺 مامان حسنا گلی💕🥺 ۷ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو هفته سی‌ام بارداری