۳ پاسخ

منم دارم میرم ازمایش قند از دیشب استرس منو کشت
ایشالا همه چیزت خوب و نرمال باشه❤️

انشاالله که همه چیز عالی و نرمال باشه عزیزم

ان شالله همه چیز عالی و نرمال باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد