دخترا اگ سنو وزن و ازمایش قند خون رو ندم مشکلی پیش نمیاد که

۶ پاسخ

چرا عزیزم آزمایش قند که خیلی مهمه و هزینه‌ای هم نداره

حالا سونو رو بعدا هم بدی عیب نداره ولی ازمایش قند رو حتما بده اگه خدای نکرده قند بالا باشه تا تیر نشده کنترل بشه .دیابت رو مغز جنین اثر میزاره و مانع رشد مغز میشه

جفتش مهمه و باید حتما انجام بدی

آزمایش قند خون از واجباته‌ سونو رو بدی بهتره
اگه مشکل هزینه داری بری بهداشت رایگان میفرسته برا آزمایش

چرا ممکنه مشکلی داشته باشی خدای نکرده حتما انجام بده

ن باید بدی عزیزم هرچیزی که میگن ب نفع خودته دیگه چرا ندی

سوال های مرتبط

مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی