چرا عزیزم آزمایش قند که خیلی مهمه و هزینهای هم نداره
حالا سونو رو بعدا هم بدی عیب نداره ولی ازمایش قند رو حتما بده اگه خدای نکرده قند بالا باشه تا تیر نشده کنترل بشه .دیابت رو مغز جنین اثر میزاره و مانع رشد مغز میشه
جفتش مهمه و باید حتما انجام بدی
آزمایش قند خون از واجباته سونو رو بدی بهتره
اگه مشکل هزینه داری بری بهداشت رایگان میفرسته برا آزمایش
چرا ممکنه مشکلی داشته باشی خدای نکرده حتما انجام بده
ن باید بدی عزیزم هرچیزی که میگن ب نفع خودته دیگه چرا ندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.