۵ پاسخ

شربت آلومینیوم ام‌جی یا آکسی ژل رو همیشه داشته باش تو خونه یه قاشق بخوری اوکی میشه

فاموتدین بخور

ماست بخور

اب بخور
خیار
کاهو
اگ خوب نشد فاموتیدین

من لاکسی ژل میخورم . سه سوته اثر میزاره

سوال های مرتبط

مامان تیام🩵 مامان تیام🩵 ۴ ماهگی
مامان Mahoor مامان Mahoor هفته چهلم بارداری
مامان هلیا وهانا مامان هلیا وهانا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مانیا مامان مانیا ۳ ماهگی
مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی