من تفت نمیدم.هویج و بلغور گندم و پیاز و مرغ و سیب زمینی نگینی رو میزارم بپزه.اخر کار بهش جو پرک و رب و جعفری میزنم.🥴من از اینکه سوپ پوره باشه خوشم نمیاد.دوست ندارم میکسش کنم،بلغور گندم لعاب میده و خیلی خوشمزه میشه
درست میکنم منم اینو
یکم اشتباه نگارشی دارم که به بزرگی خودتون ببخشید 😂😂😂تو شرایط بدی تایپ کردم
متاسفانه من همین مدل سوپ و بلدم 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.