۴ پاسخ

من تفت نمیدم.هویج و بلغور گندم و پیاز و مرغ و سیب زمینی نگینی رو میزارم بپزه.اخر کار بهش جو پرک و رب و جعفری میزنم.🥴من از اینکه سوپ پوره باشه خوشم نمیاد.دوست ندارم میکسش کنم،بلغور گندم لعاب میده و خیلی خوشمزه میشه

درست میکنم منم اینو

یکم اشتباه نگارشی دارم که به بزرگی خودتون ببخشید 😂😂😂تو شرایط بدی تایپ کردم

متاسفانه من همین مدل سوپ و بلدم 😅

سوال های مرتبط