۶ پاسخ

37 هفته اگه بچه سفالیک باشه معاینه میکنن سایز لگنت مناسب مناسب باشه طبیعی باید بیاری

باید با دکتر تون مشورت کنی با توجه به وزن جنین و لگنت و مدل قرارگیری جنین بهت میگه میتونی طبیعی زایمان کنی یا نه

اگ مشکل خاصی نداشته باشی و بچه سفالیک باشه، زایمان طبیعی میشه مگر اینکه خودت پول بدی تا سزارین کنن

بچه بریچ باشه سزارین سفالیک باشه سر ب پایین طبیعی ک ۹۰ درصد طبیعی ان

سنو.

سونوگرافی

سوال های مرتبط

مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ ۲ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان محمد کوچولو👶🏻 مامان محمد کوچولو👶🏻 ۷ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی