سربچه بره تو لگن طبیعیه زایمانمون؟؟؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

اگه زایمان طبیعی میخای خیلی هم خوبه من سر بچم تو لگن نبود خیلی اذیت شدم موقع زایمان ولی سرش تو لگن باشه خیلی جلویی

آره.

اره عزیزم

بله طبیعیه

اگه بخوای پروسه عادی رو طی کنی طبیعیه ! اما خب بعضیا سز اختیاری میکنن

ای خدااااااا من میترسم اخه

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۵ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی