۵ پاسخ

قطره ایزی کول یا شربت اهورا نی نی یا قطره کولیک مارک پدیا بست به دختر من خیلی میساخت

تا چهل روز فقط شبها عصرا گریه می‌کنه به زور میخوابع آروم نمیشه

فعلا تا چهل روزگی هیچی نده
سعی کن خودت ارومش کنی
بعد چهل روزگی خیلی بهتر میشه

بیقرارن همش و کم خواب

واسه کولیک زیاد گریه میکنه و به خوش میپیچه واسه رفلاکس بالا میاره و کمرش قوس میده به عقب

سوال های مرتبط