۵ پاسخ

مال من تا یکروز کامل گریه کرد از روز دوم کم کم بهتر شد

ن زیاد کمپرس سرد بزار خوبش میکنه کمی من دیروز زدم

اره باید یه چند دقیقه گریه رو تحمل کنی تا ببندی راحت شه محکم پاهاشو صاف کن با یه پارچه بزرگ بپیچ ببند

اره منم دیروز زدم چند ساعت اول بشدت گریه میکرد. اگه بتونی پاهاشو ببندی مث قنداق آروم تر میشه

بچه من ۵ دقه واکسن گریه کرد ب بعد خواب بود فقد قنداقش کرده بودم

سوال های مرتبط