شربت آیورامی خریدم کی و چقدر بدم؟ ممنون میشم بگین❤

۴ پاسخ

۳ بار در روز ۳ سی سی

رو بروشور نوشنه اما دکتر برای بهار داد ۲/۵ سی سی روزی دوبار
پودر مونته لوکاست هم میریختم تو شیر

سه بار تو روز هربار سه سیسی نیاز نیست سرساعت باشه

روش نوشته عزیزم بخون

سوال های مرتبط

مامان تربچه🍒👶🤱 مامان تربچه🍒👶🤱 ۲ سالگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته شانزدهم بارداری