از چند ماهگی بچتون به شکم گذاشتین؟

۱۰ پاسخ

من از روزی که به دنیا اومده بود چون کولیک داشت به شکم میذاشتم کامل می‌خوابید الآنم رو سینم می‌زارم به کوب قشنگ میخوابه

من الانم بعضی وقتا میزارم زود برمیدارم اشکال داره؟

از یه ماهگی هربار ده دقیقه ی ربع میذارم

من هر چند روز یکبار می‌زارم به شکم

من کوچک ک بوذ میزاشتم پشتشو ماساژ میدادم دوست داشت

دو ماهگی

دو ماهگی پسرم دخترم که جیغ جیغ میکرد نمیذاشتمش

من میزارم زودبرمیدارم خسته میشه

چهل روزگی

2 ماهگی اینا بود

سوال های مرتبط

مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی