۵ پاسخ

من یک دوره دادم تموم شد البته با تجویز دکتر

سلام اره دکتر ب بچه من داد دوماهی میشه میخوره زیرچشاش کامل کبود شده بود الان بهتره ولی باید ی ماه دیگه هم بهش بدم تا ازمایش بگیرم ببینم کم خونیش برطرف شده یا ن

شربت خوبیه ولی شماکه مشکل کم خونی جدی داریدزیرنظردکترباشید

من دکتر داد

من ی هفتس دارم میدم اینو

سوال های مرتبط