من یک دوره دادم تموم شد البته با تجویز دکتر
سلام اره دکتر ب بچه من داد دوماهی میشه میخوره زیرچشاش کامل کبود شده بود الان بهتره ولی باید ی ماه دیگه هم بهش بدم تا ازمایش بگیرم ببینم کم خونیش برطرف شده یا ن
شربت خوبیه ولی شماکه مشکل کم خونی جدی داریدزیرنظردکترباشید
من دکتر داد
من ی هفتس دارم میدم اینو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.