سلام
ماکارانی برا بچه هاتون چه جوری میپزین؟

۴ پاسخ

سعی میکنم شکلدار درست کنم با سیب زمینی نگینی اما درشت تر سویا پیاز رب.... میریزم تو بشقاب جلو خودش چنگ میزنه میخوره...درازها هم دادم خودش ورمیداره میخوره

یادم اوردی فردا درست میکنم
شبیه همونیکه برای خودتون درست میکنید ولی ادویه نزن ربم دلبخواهی

پیاز و گوشت چرخکرده و با زردچوبه تفت میدم بعد پوره گوجه بهش اضافه میکنم و سیب زمینی تا بپزن بعد ماکارونی و ابکش میکنم به مواد اضافه میکنم و میزارم تا دم بکشه

مثه خودمون فقط سیبزمینی نگینی هم میریرم براش
یه بارم‌تو مواد سسش هویج رنده کردم

سوال های مرتبط