۱۰ پاسخ

دوش اب گرم بگیر اگه نرفت درد زایمانه

کنترلش کن ببین نفس عمیق بکش بعد دیدی مثل هوهوهو میدن بیرون اینجوری دردت آنچنان کم نمیشه ولی باعث میشه بیشتر نشه من طبیعی زایمان کردم تجربم گفتم خیلی کمکم کرد

اگر دردات پشت همه دردزابمان

دست راستت تو سر من سلامتی روزی ک تاپیک بزارم بنویسم من چرا نمیزام🤣🤣🤣🤣

عزیزم بهت گفته بودم چیا بخوری...الان دیگه وقتشه بخوری خیلی کمکت میکنه

برو دوش اگ شدید شود برو زایشگاه

یه دوش بگیر زیر دوشم اسکات بزن

دیگه ۴۰ هفته ای باید درد زایمان باشه

اگر حس شدید مدفوع داری آره علائم زایمانه

سلام قربونت چه تحملی🥺🥺🥺

سوال های مرتبط