پاقدم نی نی مبارک باشه مامان جان 💋👣🐣🎂💕
چرا خب
بهترین روزای زندگیته لذت ببر، نوزاد عشقه، من عاشق نوزادم ای خدا کی بشه منم زایمان کنم گل پسرمو بغل کنم ای ننه🤭💕💕
طبیعیه عزیزم
بهتر میشی
من تا دورم خلوت میشد گریه میکردم
بچم نگا میکردم گریه میکردم
وزنه سنگینی روم بود
ب مرور بهتر میشی
اره واقعا ادم تو ی دنیا دیگه میره ولی فکر نکن ادمو افسردگی میگیرع
میدونم خیلی سخته ولی الان فک میکنم با خودم میگم چه روزای شیرینی بودننننن واااقعا دلم تنگمیشه واسه اون روزا دوست دارم به اون روزا برگردم با تموووم سختی هایی که داشت ولی واقفا شیرین هست ودلت تنگمیشه براشون ازاون روزا لذت ببر دیگه فک نکنم به اندازه ی من ادم حرص بخوزی باشی
کسی که بچه ی کوچیک داره. تا 2 سال انگار تو این دنیا زندگی نمی کنه. هم خودم تجربه دارم. هم از بقیه پرسیدم.
طبیعیههه
منم سربچه اولم همین بودم کم کم اوکی میشی سعی کن لذت ببری بعداپشیمون میشی عین من
طبعی یا سز من بچم گریهمیکنه دیونه شدم حالم خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.