من ۳۱ هفته رفتم سونو ۱۷۰۰ بود الان پودر لیدی میل میخورم روزی دوبار
32 هفته واسه من 1560 بود لیدی میل میخورم
خوبه که من ۳۱ هفته ۱۶۵۰ بود دکترم گفت رشدش خوبه
تو جدول زده هفته ۳۰ وزن ۱/۳۰۰
فکر نکنم کم باشه
چون منم ۳۲ هفته ۲ کیلو بود. شمام تا ۳۲ میشی ۲ کیلو ان شالله که دکتر گفت خوبه
برای وزن گیری بچه آش گندم و حلیم خیلی بخورین یعنی معجزه میکنه
البته بدون شکر و نمک
منم 30هغته 1450 بود
من 31هغته 2روز 1570بود
گفتن همه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.