دوستان این تب سنج تفنگیاخوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

خوبه

آره خوبه

من اوناراسه بارتاحالاگرفتم خراب شده مبخام حالااین دفعه اینارابگیرم

من ک گرفتم خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان ضُحیٰ مامان ضُحیٰ ۱۱ ماهگی
مامان حَسّان مامان حَسّان ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۹ ماهگی
مامان نیهان گلی🥹♥️ مامان نیهان گلی🥹♥️ ۱۳ ماهگی