۳ پاسخ

من همه چی میخورم هیچ چیزو از خودت دریغ نکن. فقط دیدی چیز سرد خوردی توی چاییت سه تیکه نبات بنداز

یه تیکه نبات منظورمه شده سه ،😂😂

سیب زمینی نفاخه نخور ولی املت گوجه خوبه بخور کلا تخم مرغ خوبه

سوال های مرتبط

مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی
مامان لیاناجانم😍 مامان لیاناجانم😍 ۱۳ ماهگی