این صداها چیه که از آسمون میاد😨
شمام میشنوید؟

۵ پاسخ

هرشب میاد ما طبقه ی آخریم می شنویم صدای جنگنده است

باد هسش

کجای کرجی؟ صدایی نمیاد که.‌باد میاد شاید رعد و برقه

منم سمت کرجم ولی نمیشنوم

واقعا ؟

سوال های مرتبط

مامان Aniya مامان Aniya ۱ سالگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی