خانمایی که آمینوسنتز شدید میاید حرف بزنیم
چقدر استراحت کردید؟چه چیز هایی خوردید؟

۸ پاسخ

سلام من تبریزم فاطمه عباسعلیزاده تو مطب برام امینو کرد استرس دارم جواب شما اومد ابجی ازمایش ریسک دتش

من دوهفته کامل استراحت مطلق کردم مایعات هم زیاد خوردم

ودرحدی که پاشم از یخچال چیزی بردارم کسیم نداشتم پیشم بمونه

من انجام دادم تا یه هفته فقط برا دستشویی پاشدم درد داشتم هیچ کاریم نمیتونسم بکنم

دکترا میگن سه روز ولی شما ۱۰روز استراحت کن توالت فرنگی استفاده کن یکم رعایت کن تا ترمیم بشه البته من یکی از دوستام انجام داده بود من نشدم

3،4روز که اصلا پله نباید بری
استراحت نسبی داشته باش
ولی خب اگه میتونی برو چند روزی خونه مامانت که بیشتر استراحت کنی
حموم هم روزای اول نرو
و یا سریع بیا بیرون

شما دادید؟؟؟

اگه جواب دادن سوال پاک نکن منم استفاده کنم

سوال های مرتبط

مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامیه دوتاجوجه مامان مامیه دوتاجوجه هفته سی‌ودوم بارداری