سلام من تبریزم فاطمه عباسعلیزاده تو مطب برام امینو کرد استرس دارم جواب شما اومد ابجی ازمایش ریسک دتش
من دوهفته کامل استراحت مطلق کردم مایعات هم زیاد خوردم
ودرحدی که پاشم از یخچال چیزی بردارم کسیم نداشتم پیشم بمونه
من انجام دادم تا یه هفته فقط برا دستشویی پاشدم درد داشتم هیچ کاریم نمیتونسم بکنم
دکترا میگن سه روز ولی شما ۱۰روز استراحت کن توالت فرنگی استفاده کن یکم رعایت کن تا ترمیم بشه البته من یکی از دوستام انجام داده بود من نشدم
3،4روز که اصلا پله نباید بری
استراحت نسبی داشته باش
ولی خب اگه میتونی برو چند روزی خونه مامانت که بیشتر استراحت کنی
حموم هم روزای اول نرو
و یا سریع بیا بیرون
شما دادید؟؟؟
اگه جواب دادن سوال پاک نکن منم استفاده کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.