۹ پاسخ

من هرماه با شوهرم عكس ي شكل ميگيرم

تصویر

من براش می‌نویسم عکس هم قراره اگر شد از این دوربین های چاپ سریع عکس بگیرم و یه آلبوم از عکس هاش درست کنم از وقتی ک ت شکمه تا وقتی ک داره کم کم بزرگ میشه

این خریدم با فیلم سونو بچم و عکس بارداری تو اتاقش گرفتم اتلیه هم میرم

تصویر

من اینو برای پسرم درست کردم qr codeروکه اسکن کنی صدای قلبش پخش میشه

تصویر

من دارم هر ما از خودم با یک لباس عکس میگیرم تا 9 ماه ک شکمم کامل بزرگ بشه،بعد برای سونو اینا هنوز یک سونو رفتم گذاشتم کنار با بی بی چکم تا سونو های بعدی و کامل بشه ی چیز قشنگ برای یادگاری درست میکنم ومنتظرم شکمم بزرگ بشه تا چالش ک چشم و اینا می‌کشن می‌رقصه اون انجام بدم😅

ي كتابم گرفتم مثل دفتر خاطرات ك واسش عكس بذارمو بنويسم

بعد اينجورى ميذارى كنار هم چاپ ميكنى

من البوم گرفتم تاریخ ها و عکسای سونو رو ثبت میکنم

کاش منم اینو دیده بودم.
من عکس تنهایی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد