۵ پاسخ

ببخشید سونو واژینال انجام دادی متوجه شدی

چند بود سرویکستون؟

من ۶ روزه انجامش دادم
۵ روز کامل مطلق بودم ولی از دیروز یکم تو خونه راه میرم
تازه خیلی درد داشتم دیروز بردنم ی سنو هم دادم ک خداروشکر خوب بود دوباره الان دراز کشم
درضمن ب منم نگفتم فقط پهلوی چپ من هر طرفی خسته شم میچرخم ب پهلوی بعدی

من تا ۱۰ روز قشنگ استراحت مطلق بودم فقط برای دستشویی و غذا خوردن پامیشدم بعدش کم کم کارامو انجام دادم البته کارای سبک مثل آشپزی و اینا
کی گفته حتما باید به پهلوی چپ بخوابی دکتر من که چیزی نگفت
فقط باید تا آخر بارداری شیاف پروژسترون استفاده کنم

چن روزه سرکلاژ شدی

سوال های مرتبط

مامان کایهان👼🧿🩵 مامان کایهان👼🧿🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان لنا و دوقلوها🎀 مامان لنا و دوقلوها🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیست‌ویکم بارداری