ن نخور خودسرانه
کاری ب صدک نداشته باش تو میتونی خوراکی مفید مثل تخم مرغ و حلیم و بادوم و مرغ و گوشت بخوری و تا سونوی بعدی وزنشو چک کنی من ۳۵ هفته وزنش شد ۲ و۶۰۰ گفت خوبه صدکش ۵۰ بود
وزنش خوبه عزیزم
مال من ۲۹هفته ۱۴۰۰ بود ۳۵ هفته ۲۶۰۰ تا زایمان هم سه به بالا هست دیگه
خیلی خوبه که من ۳۰ هفته و ۳ روز ایقد بود
منم ۲۸ هفته و ۶ روز رفتم ۱۳۰۰ ولی دکتر گفت لب مرزه، من تا الان مولتی نمیخوردم برام مولتی نوشت گفت پروتیین زیاد بخور
خداراشکر وزنش خوبه
خواهر به فکر زایمانم باش😵💫
میاد بیرون شیر میخوره تپل میشه 😍
وزنش که خوبه چرا الکی بخوری
اگه تغذیه ات خوبه و دکتر نداده نمیخاد بخوری
هم بدمزه اس میگن😂 هم وزن و قند خودت رو شاید ببره بالا
بیشتر غذاهای مقوی و پروتیینی بخور
پرو ماست و پرو شیر کاله بگیر بجاش ، دکتر به دوستم که وزن بچه اش کم بود گفته بود بخوره اثر داشت
۰۰۰۰۰۰
وزنش خوبه عزیزم
نیاز نیست بخوری وزنش خوب بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.