۶ پاسخ

منم سر پیرم ۲۹ هفته ۱۸۰۰ بود قندم نداشتم
۳۸۰۰ به دنیا اومد

عالیه عزیزم

تصویر

من 35 هفته 1800 بود

نه عزیزم تپلی هست نگران نباش احتمالا وزن تولد سه نیم بالاتر باشه الان نرمال حوالی ۱۴۰۰ هست زیادم بالا نیست نترس

نه عالیه

من ۳۲ هفته ۱۸۰۰ بود

سوال های مرتبط