۱۴ پاسخ

الاان که باز کردیش دکترت استراحت نداده میتونی بری جایی؟
یا ورزش کنی

سللم خوبی

مامانم سر کلاژ بود بازش کردن خواهرم ۴۲هفته به دنیا اومد اونم با دو ساعت پیاده روی😂

خونه تکونی کن هم کارات انجام میشه شاید دهانه رحمت هم بازشد از جفتشم راحت میشی

طول سرویکست این آخریا چند شده بود

امپول فشار

وقت داری ۳۸ هفته تمام برو معاینه تحریکی

مامان لیمو ما کل این مدتو استراحت کردیم که نزاییم
حالا وقتش که بشه انگار نه انگار
من دیروز رفتم دکتر
برا ۳۷ هفته بهم نامه سزارین داد

ن بابا زوده بزار خوب بمونه چکارش داری

منم باز کردم فعلا خبری نیس البته هنوز چا داریم

وااای ینی میشه ماهایی که همش مستعد زایمان زودرس بودیم،بیایم اینجوری بگیم که چرا خبری نیست چرا زایمان نمیکنم؟؟؟؟🤲🥹

حالا ی ۲هفته‌ای زمان داری

فعلا صب کن یکم زوده برات

خداروشکر با سرکلاژ رسیدی به هفته ای که بگی چرا زایمان نمیکنم 😂😂😍😍
دعا کن منم بسلامتی تا ۳۸ برسم 😍

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان علی ومهدیار مامان علی ومهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان آریشاه💙💎 مامان آریشاه💙💎 روزهای ابتدایی تولد