۵ پاسخ

پستونک بده

خوردن دست و انگشت و اشیا جز مرحله رشدی بچه هاست از این‌طریق دنیا رو‌میشناسن و ارتباط برقرار میکنن ،بعد از یک سنی خود بخود تبدیل میشه به مرحله رشدی دیگه
اگر میخوای بیشتر بخونی بزن مرحله دهانی فروید

پستونک بده جاش

نزار بخوره عادت می‌کنه دختر من سه ساله می‌کشه هنوز میخوره

ن اصلا عادت نمیکنه

سوال های مرتبط