کیا سوه تغذیه گرفتن ؟ چرا من دوقلو هام نگرفتن

۸ پاسخ

ببین فکر کنم شبکه بهداست محلتون باید براشون ثبت کنه که اسمشون تو لیست باشه حتما به خانه ی بهداشت بگین اکه رفتین

دوقلوهای منم تو ۲۲ ماه ۹ونیم کیلو ندادن

منم نگرفتم

تا دهک چند میدن؟به همه دهک ها میدن؟

یعنی ۱۰ ملیون دو نفر

کم باشه میدن

مگه چیز خوبیه که بگیرن!!

وزنشون چقدره

سوال های مرتبط

مامان قائم مامان قائم ۲ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی