کیا هنوز بچه های ۲ سال و ۹ ماهشون رو ازپوشک نگرفتن🤧🫩

۳ پاسخ

برادرزاده ی من ۲ سال و ۱۰ ماهشه هنوز پوشک استفاده میکنه

زندایی شوهرم هنوز نگرفته همسن بچه شماست اصلا همکاری نمیکنه

من دخترم ۱۸ماهشهه روزا قشنکههه خودش میگهه جیش داشتنیی منم دیگه پوشکش نمینک هر وقت میگه میبرمشش شباا پوشکش میکننمم. اونم چون شیر میخوره

سوال های مرتبط

مامان مامان فرشته ها مامان مامان فرشته ها ۱ سالگی