۱۰ پاسخ

برای منم ریختن هنوز برداشت نکردم

من بهمن ماه گرفتم 1/300چندروزپیش موجودی زدم 10تومن موجودی داشت ولی رفتم کارت زدم گفت چیزی نریختن

ریختن برو خرید کن

چند روز پیش ریختن منم ۵۰۰ ریختن برام

دوستان برا من زده 500 موحودی هست اما میرم خرید میگه یسنا نریختن چراااا ب نظرتون

اول رمضان ریختن دوباره

کی ریختن اینارو ؟

شما خودتون به بچتون شیر میدید؟ یا شامل همه میشه

عزیزم این چه برنامه ای که نشون میده طرح یسنا چقد اعتبار داره

برما ۵۰۰ بود رفتم تخم بلدرچین خریدم

سوال های مرتبط

مامان نادیاویاسین مامان نادیاویاسین ۱ سالگی