برای منم ریختن هنوز برداشت نکردم
من بهمن ماه گرفتم 1/300چندروزپیش موجودی زدم 10تومن موجودی داشت ولی رفتم کارت زدم گفت چیزی نریختن
ریختن برو خرید کن
چند روز پیش ریختن منم ۵۰۰ ریختن برام
دوستان برا من زده 500 موحودی هست اما میرم خرید میگه یسنا نریختن چراااا ب نظرتون
اول رمضان ریختن دوباره
کی ریختن اینارو ؟
شما خودتون به بچتون شیر میدید؟ یا شامل همه میشه
عزیزم این چه برنامه ای که نشون میده طرح یسنا چقد اعتبار داره
برما ۵۰۰ بود رفتم تخم بلدرچین خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.