۸ پاسخ

نه نمخاد گلم دیگ قندش نمیفته بزار هروقت خودش بیدار شد بهش شیر یدع چیزیش نمیشع نترس خودش بیدار میشه

عزیزم هفته اول یا ۱۰ روز اول میگن هر دوساعت باشه که قندش نیوفته
بچه رو الکی بدخواب نکن تا ۴ ساعت بیدار نشه مشکلی نیست هروقت گشنش باشه بیدار میشه

نه فقط هفته اول مهمه از اون به بعدش خودش بیدار میشع گشنه بشه

آره دکتر میگه ۲ ساعت به ۲ ساعت باید پاشه شیر بخوره خیلیییی واجبه براش

ن یساعت دیگم بزار

بزا بخوابه اینجوری بد خواب میشه خودش پا میشه

بزار بخوابه خودش بیدار میشه گرسنه بشه

اره بیدارش کن هنوز کوچیکه بخوای دیر به دیربهش شیربدی

سوال های مرتبط

مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری