۳ پاسخ

برا اسهالت موز بخور عالیه و کاکائو

نه چرا باید خطر ناک باشه تو رو خدا الکی خودتون اذیت نکنید

نه چرا خطرناک باشه من هی اسهال میشم

سوال های مرتبط

مامان ملیسا مامان ملیسا هفته سی‌وهشتم بارداری